Gå den ekstra mil til forretningssucces

Du kan ikke mislykkes, når du giver mere end 100 procent. I uanset indsats, du gør, Giv altid mere end hundrede procent. Du vil finde, at når du gør dette, din belønning vil altid være langt større end den ekstra indsats, du. Nogle mennesker henvise til denne succes koncept som at gå den ekstra mil. Hvad det betyder er, at du skal give mennesker mere end de forventer.

Hvis du arbejder i din virksomhed og ønsker at se det vokse, er den sikreste måde at opnå det ved at give mere. Kunder er imponeret, når de opdager en virksomhed, der er innovative og giver dem mere end hvad de havde forventet. Look for bedre og mere effektive måder at gøre tingene. For eksempel, gør det nemt at bestille fra dit websted. Reducere antallet af klik til at få adgang til relevante oplysninger om dit produkt eller bestillingsformularen.

Vær ikke bange for at give oplysninger gratis. Dette er et afgørende skridt i online-verdenen til at opbygge troværdighed og tillid. En gratis rapport eller en prøve (eller uddrag) fra din information produkt vil give din potentielle kunde til at afgøre, om hvad du tilbyder er, hvad de leder efter.

Altid medtage nogle gratis (men værdifulde) bonusser med hvert produkt, der er bestilt. Dette fremmer også opfattelsen af at få mere, end det var betalt for. I nogle tilfælde har jeg købt produkter på nettet fordi de gratis bonusser interesseret mig mere end hovedproduktet.

Sikre, at dit produkt levering hurtig og effektiv. Hvis du sælger en informations-produkt, skal du sikre, at kunden kan hente det, så snart de har betalt for det. Angive alternativ dataoverføre formater og placeringer, så alle behov tilgodeses. Følge op på et par dage senere til at sikre, at de modtog deres produkter uden problemer. Hvis de havde problemer, løse dem straks og giver en ekstra bonus til at kompensere for deres ulejlighed.

Hvis dit produkt behov for at blive afsendt, give din kunde alternative shipping metoder. Du kunde kan derefter vælge, hvor hurtigt deres ordre er leveret og de kan betale for de hurtigere alternativer. Igen, følge op på at sikre, at de har modtaget deres ordre til tiden og uden problemer.

Gå den ekstra mil med kundeklager. Dette er en glimrende lejlighed til at vende en misfornøjet køber ind i et liv lang tilhænger af din virksomhed. Erkende problemer og løse dem hurtigt. Tak kunden for at gøre dig opmærksom på dem. Du kan være sikker på, at hvis en kunde har haft et problem, så andre har også haft det samme problem også.

For dem, der arbejder direkte med kunder, altid give dem mere end de forventer og du vil generere mere salg. Nogle gange bare at give en stor, er varm smil og høflig opmærksomheden på kundernes krav alt, der kræves. I online-verdenen, vil hurtig opmærksomhed til e-mail og høflige svar øge dit omdømme og din salg. Tilbringe tid til at fastslå kundernes behov og så vil du være i stand til at opfylde det. Jeg stress skal du være sikker på at koncentrere sig om at opfylde kunderne har brug for.

Har du nogensinde været i en butik og alle er glum og ikke ønsker at tjene dig? Føler du tilbøjelig til at købe fra dem? Nej. Men gå ind i en butik hvor de synes glad for at se dig og villige til at hjælpe dig og du føler dig langt mere som at købe deres produkter. Det samme gælder for online-verdenen. En veldesignet websted med nem adgang til oplysninger vil give større resultater. Gør dit webstedsbruger venligt!

Må ikke sidde rundt venter for folk at købe. Sikre, at din markedsføring kommunikation bede om rækkefølgen! Tilskynde svar gennem tilbyder en stærk garanti. Når nogen gør en påstand under din garanti, ære det. Dette er en del af den tillid til byggeprocessen.

Gøre en indsats for at udvikle yderligere kvalifikationer i din fritid. Studerer om lederskab eller hvordan man kan motivere mennesker vil altid være til hjælp i opbygningen af din virksomhed. Der er altid noget nyt skal læres, når det kommer til beskæftiger sig med mennesker og påvirke dem til at købe.

Men miste aldrig synet af din vigtigste opgave lige nu – at holde dine eksisterende kunder tilfredse.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Navigation